Week 4 en week 5

8 maart 2020 - Accra, Ghana

Zo daar ben ik weer en ik zit op de helft van de trip nu. Het gaat zo ongelofelijk snel. In de 4e week kwam de scout langs hij heeft 1 iemand gescout die de try outs mag doen bij de graafschap. Misschien mag ik hem daar begeleiden het ligt eraan wanneer. Voor de rest niet heel veel bijzonders gebeurt. Deze week begon het met wat meer regen dus de training werd dinsdag en woensdag afgelast. Op vrijdag was het hier independence day. Dus dat werd gevierd. Ook gingen er deze week 3 vrijwilligers weer weg dus de groep is weer wat kleiner. Nou dat was hem dan spreek jullie volgende week weer

1. Daran Scharten:
    8 maart 2020
    Ha, die Yannick, Dank je voor dit briefje, wat minder dan de vorige, maar toch leuk om weer een levensteken van jou te krijgen. Jij had regen, was dat een moessonregen? Wij hadden wij de laatste weken veel regen en wind. Het begint nu af en toe wat voorjaar te worden, aarzelend, want het breekt nog niet echt door. Wat wel doorbreekt is het corona-virus. Hebben jullie daar nog geen last van? De maatregelen omdat virus te bedwingen worden steeds een beetje strenger, nog niet zo als in Italie (afsluiten van hele gebieden), maar we worden nog niet beperkt in onze bewegingen, behalve natuurlijk als je het onder je leden hebt. Gelukkig hebben we ons testament al klaar liggen, want ja wij beiden vallen onder risicogroep. Maar voorlopig gaan we gewoon door waar we mee bezig zijn en dat is maar goed ook, want er is nog steeds geen reden voor paniek en zorgen.
    Hou je taai en tot de volgende brief.
    Hartelijke groeten van ons beiden, Grootmoeder en Grootvader.
  2. Camille:
    10 maart 2020
    Hoi Yannick! Fijn weer wat van je te horen! Je heb t het vast druk. Rosie vroeg laatst waar je was en of je een keertje langs komt. Ik heb het proberen uit te leggen haha! Veel plezier nog! Liefs