De tweede week

16 februari 2020 - Accra, Ghana

De tweede week zit er ook alweer op en de tijd gaat zo snel voorbij ik ben bang dat ik voordat ik weet alweer thuis ben. We begonnen met maandag waarbij ik die dag vrij was. Maar in de avond hadden we wel weer een activiteit met alle vrijwilligers we leerde een traditioneel gerecht te maken genaamd red red. Red red is gebakken banaan met een bonen mix echt het lekkerste gerecht wat ze hier hebben heb het al veel gegeten deze dagen. Op dinsdag ben ik weer naar de school gegaan. Ik moest zelf les geven het ging best wel goed de leerlingen deden wat ik ze vroeg en luisterde goed. In de avond werd en natuurlijk weer voetbaltraining gegeven. Op woensdag was het niet veel anders dan dinsdag alleen s’avonds gingen we met een groepje naar het strandfeest. Nou daar was niet heel veel aan er waren weinig mensen dus we waren ook weer snel thuis. Op donderdag ging ik natuurlijk naar school en training geven. Ook heb ik zelf een wedstrijd gespeeld met de senioren was best wel pittig moest vooral heel erg wennen aan het veld de bal stuiterde iedere kant op. Op vrijdag was ik niet naar school gegaan wel naar de training een van de andere vrijwilligers ging weg die avond daar hebben we afscheid van genomen. S’avonds zijn we naar een lokale bar gegaan met alle vrijwilligers waar ook een lokale band optrad. Heel leuk en sfeervol was het. Zaterdag hebben de onder-13 en onder-15 een toernooi gespeeld ik en de andere coaches moesten de onder-13 coachen en we hebben met ze het toernooi gewonnen dus dat was een mooie prestatie. Met de kinderen krijg ik steeds meer een band. Ze willen steeds met me op de foto, ze vragen veel aan me over Nederland en maken heel veel grapjes. Ook vinden ze moedervlekken heel bijzonder hier ze dachten eerst dat ik ziek was. Ook zijn de mensen niet zo behaard op de armen en benen dus de kinderen vrijven steeds over mijn armen en benen. Dus dit was alweer de recap of mijn tweede week. Er zullen ook weer wat foto’s geplaatst worden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Woudy hallegraeff:
    16 februari 2020
    Hee daar is Yannick weer, dank voor je erg leuke verhaal en foto s! Jij daar in je korte broek en wij in storm en regen. Wat een ander leven daar. Wat mooi dat de kids zo gek op je zijn. Ken je hun namen al uit je hoofd en hoeveel zitten er in de klas? Leuk dat er
    ook wat ontspanning is op je vrije dagen. Kan je er ook op uit met fiets of openbaar vervoer? Eet jij maar lekker red red, wij hebben spruitjes op bord...... Heel veel plezier en geniet! groetjes, Dick en Woudy
  2. Daran Scharten:
    16 februari 2020
    Ha, die Yannick!
    Een leuk verhaal en mooie foto’s. Het geeft een goed beeld van jouw belevenissen. Hier is het storm (de tweede in een week) en veel regen, wel anders dan bij jou. Gisteren was jouw moeder bij ons om bij te praten; gezellig. We zien uit naar je vervolg-verhaal. Hou je taai en veel plezier gewenst van ons beiden, grootmoeder en grootvader.